1394-07-08 15:59
1219
0
21297
در شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گلستان مطرح شد

برنامه‌ریزی دانشگاهیان گلستان برای حضور موثر در بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از برنامه ریزی برای حضور موثر در بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ فخرالسادات بصارتی در حاشیه نشست این شورا در گرگان گفت: با ابلاغ بخشنامه‌ برنامه بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (بخش شفاهی وکتبی) دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده‌های سما از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، فعالیت های کانون های قرآن و عترت واحدها و مراکز استان گلستان معطوف به این مسابقات شده است.

بصارتی افزود: به منظور هماهنگی و ایجاد رویه یکنواخت در زمینه حضور موثر دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی واحدها و مراکز استان در این مسابقات، نشست شورای قرآن و عترت استان گلستان به میزبانی واحد گرگان و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با توجه به برنامه ریزی انجام شده در خصوص تلاش برای مشارکت حداکثری استادان، دانشجویان و کارکنان در این برنامه فرهنگی و قرآنی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد به منظور اطلاع رسانی و تبلیغ با همکاری روابط عمومی های واحد ها اقدامات لازم صورت گرفته و با بهره گیری از راه کارهای تشویقی، حضور حداکثری دانشگاهیان فراهم آید.

بصارتی در خصوص برنامه های تبلیغی و اطلاع‌رسانی و ثبت نام بیان داشت: واحد های دانشگاهی استان گلستان همزمان با شروع سال تحصیلی کار تبلیغ برای ثبت نام را شروع کرده و از دهم مهرماه ثبت نام از علاقه مندان آغاز و تا هیجدهم آبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.